7 نکته برای افزایش دنبال کنندگان اینستاگرام

وقت آن است که با حقیقت روبرو شویم: دستیابی به تعداد بیشتری از فالوورهای اینستاگرام مانند گذشته آسان نیست. مدت هاست که روزهایی سپری شده است که ارسال عکس با چند هشتگ به اینستاگرام برای کسب حداقل یکصد دنبال کننده دیگر کافی بود . اما روندهای شبکه های اجتماعی به سرعت حرکت می کنند و پیروان فزاینده مانند گذشته نیستند. هنوز تکنیک هایی وجود دارد که می توانید در عصری که غیرممکن به نظر می رسد پیروان اینستاگرام برند خود را به میزان زیادی افزایش دهید. 

با رقابت بسیار زیاد در اینستاگرام و الگوریتم های همیشه در حال تغییر آن ، مشاغل باید یاد بگیرند که چگونه توجه کاربر را به خوبی جلب کنند تا از پیمایش در گذشته جلوگیری کنند. ما لیستی از بهترین نکات برای افزایش فالوورهای اینستاگرام شما و جلب توجه برند موردعلاقه خود را برای شما فراهم کرده ایم و شما را به عنوان یک حرفه ای در اینستاگرام معرفی می کنیم. 

1. زمان مناسب برای ارسال پست را پیدا کنید.
باور کنید یا نه (اما باید این کار را انجام دهید) ، زمانی که تصمیم می گیرید محتوای اینستاگرام خود را ارسال کنید می تواند تا حد زیادی بر عملکرد آن تأثیر بگذارد. با این وجود ، با داشتن 24 ساعت در روز و هفت روز در هفته ، تصمیم گیری در مورد زمان ارسال محتوای خود کاملاً طاقت فرسا به نظر می رسد. برای جلوگیری از سردرد اجتناب ناپذیر از تلاش برای فهمیدن خود ، یک جستجوی ساده آنلاین می تواند به شما کمک کند تا پایه و اساس برنامه محتوای اینستاگرام خود را ایجاد کنید. 

بسیاری از وبلاگ های شبکه های اجتماعی و ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی در حال تعیین تلاش برای تعیین بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بوده اند ، ضمن اینکه صرفه جویی در صرف ساعت ها تحقیق ، به شما آزادی ارسال مطلب با اطمینان را می دهد.
 اما با زمان توصیه شده استاندارد مطابقت نداشته باشید. هر مخاطب متفاوت است و ممکن است در ساعاتی که کمی از زمان "محبوب ترین" عمومی فاصله بگیرد ، در اینستاگرام فعال باشد. از داده های عمومی به عنوان پایه ای برای برنامه ریزی خود استفاده کنید و زمان ارسال خود را برای تعیین بهترین زمان برای موارد خاص خود تنظیم کنید. 

2. در مورد هشتگ ها هوشمند باشید.
اگر به دنبال جلب مخاطبان جدید در اینستاگرام هستید ، هشتگ ها راهی برای پیش بردن هستند. اما کافی نیست که به سادگی چند هشتگ تصادفی و محبوب را انتخاب کنید و آن را روزی صدا کنید. به همان اندازه جادویی که به نظر می رسد ، هشتگهای معروف فقط می توانند پست شما را تاکنون بگیرند. خوشبختانه نوع دیگری از هشتگ وجود دارد که به رشد فالوورهای اینستاگرام شما کمک می کند. 

آن را "هشتگ طاقچه" می نامند. یک هشتگ طاقچه بر روی یک علاقه بسیار خاص متمرکز شده است: به عنوان مثال ، یک عکاس در نیویورک باید علاوه بر # عکاس بسیار محبوب (که قبلاً در بیش از 168 میلیون پست و شمارش استفاده شده است) ، از #newyorkphotographer استفاده کند. با قرار دادن هشتگ های خاص برای کار در پست های اینستاگرام خود ، پیروان علاقه مند به صنعت خود را به دست می آورید و آگاهی از نام تجاری خود را در جامعه اینستاگرام افزایش می دهید.

3- از پست معمولی فراتر بروید.
مراقب باشید خود را فقط به عکس محدود نکنید. اینستاگرام از ویژگی های مختلفی برای کمک به ایجاد تجربه ای برای پیروان شما برخوردار است. با استفاده از ویژگی هایی مانند ویدئو یا IGTV ، می توانید روش های بیشتری برای تعامل پیروان با نام تجاری خود ارائه دهید.

IGTV می تواند یک روش عالی برای آزمایش محتوای طولانی مدت در اینستاگرام باشد و به شما کمک کند تا درک کنید که پیروان شما چگونه ترجیح می دهند با نام تجاری شما تعامل داشته باشند. با این حال ، خود را ملزم به شیرجه رفتن درست و ارسال یک فیلم هفت دقیقه ای نمی دانید. 
با ارسال یک ویدیو در هفته ، کار را راحت کنید و نحوه تعامل پیروان خود با آن را در مقایسه با یک پست معمولی مشاهده کنید. از این یافته ها برای به روزرسانی استراتژی اینستاگرام خود و به روز نگه داشتن نوع محتوایی که بیشترین علاقه کاربران به دیدن آن است استفاده کنید. 

4- از برچسب گذاری جغرافیایی استفاده کنید. 
آیا تا به حال جمله "مکان ، موقعیت ، موقعیت" را شنیده اید؟ گرچه ممکن است به طور معمول در مورد املاک و مستغلات استفاده شود ، اما مطمئناً در مورد اینستاگرام نیز صدق می کند.
 اینجاست که ویژگی برچسب گذاری جغرافیایی وجود دارد : این به کاربران امکان می دهد محتوای خود را در یک مکان خاص ذخیره کنند و پست را در آن مختصات نشان می کند. با استفاده از برچسب جغرافیایی ، پستهای اینستاگرام شما بلافاصله برای کاربرانی که در آن مکان خاص جستجو می کنند ، بیشتر قابل مشاهده است. 

روش های بیشتری برای استفاده از ویژگی برچسب گذاری جغرافیایی فراتر از پست های استاندارد وجود دارد. اینستاگرام همچنین به کاربران امکان می دهد تا از طریق Stickers on Stories یا هشتگ های موقعیت مکانی برچسب گذاری جغرافیایی کنند. 

کنجکاو هستید که مردم بیشتر در مورد مارک شما صحبت می کنند؟ از صفحه کاوش اینستاگرام برای جستجوی نام تجاری یا ویترین فروشگاه فیزیکی خود استفاده کنید ، و اگر گزینه "مکان" را انتخاب کنید. این می تواند به شما کمک کند درک بهتری از مکانی که پیروان در مورد نام تجاری شما صحبت می کنند و از لحاظ جغرافیایی تا چه حد برند شما در آن صحبت می کند ، کسب کنید. 

5. عکس های خود را ارتقا دهید.
اینستاگرام یک برنامه رسانه اجتماعی مبتنی بر دید است ، به این معنی که عکس های شما برای رقابت با مارک های دیگر و جذب دنبال کنندگان جدید باید از کیفیت عالی برخوردار شوند. آیا فقط یک تلفن هوشمند همراه خود دارید؟ مشکلی نیست در صورت استفاده صحیح ، تلفن های هوشمند قادر به گرفتن عکسهایی با ارزش اینستاگرام هستند و برای فهمیدن آن نیازی به یک عکاس حرفه ای نیستید. 

خوش شانس شما ، چند هک سریع وجود دارد که می توانید همین حالا از آنها استفاده کنید تا عکس های بهتر اینستاگرام را بگیرید. با استفاده از دوربین در پشت تلفن خود شروع کنید ؛ ثابت نگه داشتن دوربین راحت تر خواهد بود و کیفیت عکس های اینستاگرام شما به طور محسوسی بهتر خواهد شد. نور را بررسی کنید تا مطمئن شوید خیلی تاریک یا روشن نیست - نور طبیعی برای تصاویر بهترین است زیرا خیلی زیاد نیست. 

برای اینکه عکسهای شما در هنگام پیمایش در خبرمایه مورد توجه کاربران قرار بگیرند ، با زوایای مختلف بازی کرده و از ویژگی شبکه برای ایجاد تعادل در عکسها استفاده کنید. آخرین توصیه: از وسوسه ویرایش بیش از حد عکس ها قبل از ارسال خودداری کنید ، زیرا بسیاری از کاربران می توانند واقعی بودن عکس را تشخیص دهند. یک عکس خوب در اینستاگرام خود صحبت می کند و نیاز به ویرایش کمی دارد.

6. با مارک های دیگر شریک باشید.
به نظر می رسد که شریک شدن با سایر مارک های رقابتی ضد شهودی به نظر برسد ، اما همکاری درمورد محتوا می تواند دنبال کنندگان جدید اینستاگرام را از بینندگان مختلف به ارمغان بیاورد. مشارکت با یک مارک در اینستاگرام می تواند شما را از طریق فالوورهای اینستاگرام یکدیگر به مخاطبان جدید معرفی کند و باعث افزایش دسترسی شما در شبکه های اجتماعی شود. 

اگر تازه وارد اینستاگرام شده اید یا هرگز با مارک دیگری شریک نشده اید ، ترس نداشته باشید. دستیابی به آن آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید و یک قدم بزرگ در جهت ساختن دنبال کنندگان اینستاگرام خود است.
 ماجراجویی مشارکت خود را با شناسایی مارک هایی که احتمالاً مخاطبان شما به آن علاقه مند هستند آغاز کنید. این یک روش خوب است که ارزش مارک تجاری آنها را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید با همسایگی شما همسو هستند. این می تواند به جلوگیری از هرگونه مسئله ای که می تواند به آینده مشارکت آسیب برساند کمک کند. 

پس از اطمینان از اینکه آنها کاملاً مناسب هستند ، تماس بگیرید و از آنها بخواهید با آنها شریک شوید. اگر مشارکت خود را تضمین کردید ، با ایجاد محتوای جذاب اینستاگرام که هر دو مارک را به نمایش می گذارد ، از نوردهی جدید استفاده کنید. 
ایجاد یک هشتگ به طور خاص برای مشارکت در نظر بگیرید ، یا یک پیشنهاد برای جلب علاقه پیروان خود ارائه دهید. به طور کلی ، هدف مشارکت شما باید تبلیغ مارک های هر دو طرف باشد و در نتیجه دنبال کنندگان جدید اینستاگرام ایجاد شوند که می توانند مشتری شوند.

7. بازخورد را از طریق Stories جمع کنید.
همه دوست دارند احساس کنند که یک مارک به نظر طرفداران خود اهمیت می دهد. و کاربران اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیستند. خوش شانس شما ، اینستاگرام آخرین ابزار را برای دریافت بازخورد به راحتی ارائه می دهد: داستان ها. برای سنجش میزان علاقه یا برچسب س questionال به عنوان جعبه پیشنهاد از نظرسنجی ها استفاده کنید تا درباره مخاطبان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. نامزدی مثبت خواهد داشت نهفته زمانی که پیروان دریافت مطالب آنها را برای خواسته ها و پست های نام تجاری خود را در مورد آنچه که آنها علاقه مند شوید. 

همانطور که شروع به دریافت بازخورد می کنید ، آن را در محتوای اینستاگرام خود استفاده کنید تا به شما کمک کند تجربه جذاب تری را برای کاربران ایجاد کنید و باعث می شود صفحه شما را دنبال کنند. و مرتباً بازخورد بخواهید! اینستاگرام (و خود جهان) به سرعت تغییر می کند ، بنابراین همیشه ایده خوبی است که برای حفظ ارتباط خود از طرفداران خود بازخورد بخواهید. 

رشد پیروی از اینستاگرام می تواند یک چالش ترسناک به نظر برسد ، به ویژه اگر تازه وارد این سیستم عامل شده باشید. اما اگر وقت بگذارید و در مورد مخاطبان خود بیشتر بدانید و اینکه آنها می خواهند چه نوع محتوایی را ببینند ، افزایش تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام شما هدف قابل دستیابی به نظر می رسد. این را دارید - حالا بروید و برخی از این نکات را امتحان کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.